Rabu, 12 Disember 2012

TOLONG UPDATE BLOG, DIANA!!!!! ^_^

Hello Hai....;)

Lama gila tak update blog. Dah kenapa kan. Hehehe... Entahlah ek. Aku pun tak tau kenapa. Cuma aku rasa 2,3 bulan nie macam tak ada masa nak bukak blog, nak tulis apa-apa. Pandai carik alasan kan :)

Sebenarnya banyak benda nak update. Review novel-novel yang aku baca even masih banyak yang tak baca lagi. Itu belum termasuk novel yang orang bagi pinjam kat aku. Pastu nak update story mory pasal Destinasi Bajet. Bajet dari istilah aku. Hehehe.... Percutian ke Penang dan juga Hong Kong. Yeyyyyyyyy!!!! Sangat awesome. Nanti aku try cilok-ciloklah sikit dalam bulan nie. Minggu nie last class. Tapi, tapi, tapiiiiiiiii..... Bulan depan dah final exam ok. Rasa macam baru semalam aku bayar yuran. Tup-tup dah nak final. Cepat masa berlalu kan.

Oklah. Nanti saya yang comel lagi cute nie akan updatelah apa yang patut saya update. Sebab kalau tak update, saya sendiri akan lupa apa yang saya dah pernah buat selama nie. Makin tua kan. Hehehe....

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

♥ IaNda diaNa ♥
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan