Selasa, 5 Februari 2013

SYRIA DAN SHAWL

Hello Hai....:)

Dah lah lama tak update blog. Tetiba post entry pasal syria dengan shawl. Dah kenapa plak kan? Berjinak-jinak dengan dunia perniagaan ker apa aku nie? Hehehe... Tidaklah. Nie bukan sebab aku jadi agent atau terlibat dengan mana-mana butik. Tapi nie jualan hasil daripada bila aku dok mengemas almari sangatlah terkejut kononnya sebab ada antara shawl dan syria yang aku beli tapi tak penah pakai dan ada yang aku pakai sekali dua jek. Disebabkan aku nie tak ada adik perempuan dan kakak serta mak aku bukanlah tergolong dalam kalangan mereka yang gemarkan 2 perhiasan nie, jadinya aku nak let go dengan harga yang murah-murah. Dari biar macam tu jer, baik aku jual kat saper-saper yang berminat kan :)

Cerita panjang nanti makin pening pulak kan. So, korang jamu mata dulu. Tengokla kot kalau ada yang berkenan. Kalau minat, boleh roger-roger I yek. Hehehe....

Koleksi shawl :


6 helai shawl

No 1 : Dari Happylifeshoppe




No 2 : Dari Sugarscarf



No 3 : Dari Adreesya
 
 


Koleksi syria :


4 helai syria dan 3 helai tudung awning lembut


No 1 : Koleksi Happylifeshoppe


 Yang nie ada terkoyak sikit sebab pakai brooch. Sikit jerrrrrr :)

No 2 : Koleksi Radiusite


 
No 3 : Koleksi Alhumaira Contemporary
 




Jadinya aku nak jual murah-murah jerlah. Semua nie aku nak jual dengan harga RM20.00 sehelai termasuk harga pos. Nampak tak harga tu? RM20.00 sahaja untuk sehelai. Kot tetiba korang banyak duit, nak amik semua, aku boleh adjust harga yang manis-manis supaya korang puas hati. Korang senang hati, aku pun senang keje kan. Hehehe....

Yang mana berminat, boleh pm aku kat forum. Kot tak tau aku kat forum mana, korang email jer yer. Jangan segan-segan.

Forum Cari.Com.My : honey_d7881
Email : gentwolc@yahoo.com

Da.....

♥ IaNda diaNa ♥  
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan