Rabu, 16 Mei 2012

KEPUTUSAN MENGEJUT

Hello Hai...:)

Apa yang keputusan mengejut? Tak ada apa-apa yang besar sebenarnya. Cuma bagi aku, apa yang aku buat nie rasanya satu keputusan yang agak mengejut dan secara pantas untuk dapatkan jawapannya.



Nie lah dia. Memang aku ada niat sebenarnya nak sambung belajar. Target aku mungkin tahun depan atau 2014. Sebabnya? Sekarang nie aku rasa macam belum 'kuat' untuk fikir pasal belajar. Tapi tak sangka, minggu nie aku kena buat keputusan yang semasak-masaknya sebab peluang yang datang nie sangat-sangatlah terhad. Banyak kelebihannya yang buat aku terfikir agak sayang untuk aku lepaskan. Tapi biarlah semuanya datang dari kehendak aku sendiri kan tanpa ada rasa untuk terikut-ikut dengan keputusan orang lain.

Harap semuanya berjalan lancar dan aku dapat lakukan dengan sebaik-baiknya. Insyaallah :)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

♥ IaNda diaNa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan