Khamis, 16 Ogos 2012

ADIK-ADIK SINAR CAHAYAKU

Hello Hai....:)

Kebetulan masa aku tengah belek-belek FB, aku terbaca status Fahrin Ahmad pasal program Garnier Sinar Cahayaku. Bila baca apa yang perlu dibuat, aku terus jer buat kad ucapan Hari Raya yang simple untuk adik-adik aku. Ingat tak entry aku yang lepas pasal keinginan aku untuk jumpa Fizi dan Ahmad? Mungkin aku boleh cuba ini jugak untuk jumpa adik-adik yang lain. Kalau ada rezeki, insyaallah kan :)

Cara nie simple saja. Korang buat kad raya, then tulis ucapan untuk mereka dan korang boleh post atau emel kad tersebut. Kalau nak lagi detail, korang boleh click dekat laman FB dan tengok video di bawah nie yer.



Tersenyum aku bila tengok video nie. Insyaallah, kalau dah tertulis aku akan jumpa mereka semua, insyaallah akan jadi kenyataan. Kalau tak, mungkin bukan rezeki aku. Tapi tak apa. Mana tau impian akan jadi kenyataan 1 hari nanti. Siapa tahu kan. Mudah-mudahan. Amin, amin :)

Nak tengok kad raya daripada aku untuk adik-adik aku? Simple, tapi ikhlas untuk mereka. Kalau tak menang tak apa. Aku harap ada antara mereka yang terbaca kad raya aku nie. Hehehe.....


Simple kan ;)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da.....

♥ IaNda diaNa ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan