Selasa, 14 Ogos 2012

FIZI DAN AHMAD

Hello Hai....

Tinggal beberapa hari lagi kita semua akan sambut Aidilfitri kan. Macam mana persiapan korang semua? Aku harap semuanya berjalan seperti yang dirancang. Aku? Tahun nie sambutan tetap macam tahun-tahun sebelum ini. Sederhana, tetap raikan bersama keluarga tersayang :)

Rasanya video dari BERNAS nie semua orang dah tengok kan. Kerana 2 orang kanak-kanak yang comel nie, airmata aku bergenang. Belum sampai jatuh. Tapi jenis aku yang hati 'kecik' nie, memang sangat-sangat tersentuh dengan jalan cerita tu. Bukan semua manusia kat muka bumi nie bertuah kan. Tapi kena ingat. Apa pun dugaan DIA, pasti semuanya ada hikmah. Andai ada peluang, aku nak sangat-sangat jumpa Fizi dan Ahmad nie. Insyaallah. Mana tahu kata-kata aku di bulan Ramadhan nie akan jadi kenyataan. Siapa tahu kan. Amin, amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan