Jumaat, 17 Ogos 2012

KAD RAYA, HADIAH DAN NOVEL DI BULAN RAMADHAN

Hello Hai....:)

Raya zaman sekarang nie nak dapat kad raya bukanlah perkara yang pasti. Teknologi dah canggih kan. Just letak gambar kat FB, wish kat semua orang dah mudah. Tak pun malam raya, hantar sms Selamat Hari Raya dekat semua orang. Bukan kata orang lain. Aku sendiri pun sama. Zaman-zaman pos kad raya nie dah lama tak terbuat. Last rasa zaman belajar dulu kot. Time dah kerja, emmmmmmm.... Tertinggal dah semua tu. Tetiba rasa rindu dengan aktiviti 'mengepos' kad-kad raya nie. Boleh macam tu? ;)

Tak sangka Ramadhan tahun nie ada yang bagi kad raya. Seronoknya bila dapat. Yehhhhhhhhhhh!!!! Seronok mengalahkan macam budak-budak pulak rasanya ;) Pastu ada yang bagi hadiah belated besday. Wah! Kad raya dapat, hadiah pun dapat. Alhamdulilah. Mekasih pada awak-awak yang bagi pada saya semua itu. Hehehe....



Kad raya pertama. Nie daripada Win, adik Mizz_IjauTerkoish. Kreatif kan diaorang. Pandai buat macam nie. Emmmm... Tahun depan nak buat macam nie jugak lah ;)



Yang nie pulak daripada kakak novelis aku, Kak Lynn Dayana. Terkejut bila nampak atas meja opis ada kad. Tengok setem dari Selangor. Tak dapat fikir siapa yang bagi. Bila bukak dalam, rupa-rupanya dari Kak Lynn. Mekasih banyak-banyak kakak :)



Hah! Yang nie lagi 1 cerita. Patutlah beriya-iya dia tanya aku alamat opis. Pandai heh awak berpura-pura. Ada sotong di sebalik tomyam rupanya. Hehehe... Bila aku tanya, dia kata nie hadiah belated besday. Dalam pada orang hantar kad raya, awak bagi saya hadiah pulak kan. Sayang awak Mizz_IjauTerkoish berjuta-juta kilometer ;)



So, sekarang nie saya ada 2 kucing dan 1 burung. Yehhhhh!!!!! ;)



Ok. Yang nie tak ada siapa pun bagi. Nie aku beli sendiri. Baru sampai semalam. Orang sibuk beli baju raya, kasut, handbag baru, aku sibuk beli novel. What to do ;) Macam biasa aku beli kat Jemari Seni. Beli 2 dapat free postage dengan diskaun 20%. Kan best tu. Hehehe....

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin daripada aku untuk korang semua. Hati-hati memandu di jalan raya. Ingat orang tersayang. Aku tak cuti pun raya nie. Rabu dah kerja. Simpan cuti untuk ke Hong Kong bulan November nanti. Insyaallah. Jangan lupa kawan-kawan semua. Jaga diri, jaga kesihatan ok ;)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da.....

♥ IaNda diaNa ♥

2 ulasan: