Jumaat, 24 Ogos 2012

CARA MEREKA BERTUDUNG

Hello Hai....:)

Kalau diperhatikan sekarang nie ada bermacam-macam gaya bertudung. Yang labuh, yang singkat, pusing sana, pusing sini. Macam-macam kan. Tapi kena ingat. Berfesyen macam mana pun, apa yang dituntut dalam Islam kenalah dipraktikkan. Bukan nak mengajar korang semua. Aku pun idaklah baik mana pun kan. Tapi kita semua kan adik beradik seagama. Apa yang aku tahu, aku baca, elok rasanya aku kongsi dengan korang kan :)


 
Apa yang baik kita ikut, apa yang kurang baik, kita cuba elakkan. Tak ada siapa larang aku atau korang nak berfesyen segala. Tapi kita semua nie kan dah besar. Rasanya masing-masing boleh buat apa yang terbaik untuk diri mereka sendiri kan ;)

Sekarang nie aku nak kongsi dengan korang gambar-gambar artis yang aku suka tengok bila mereka bertudung. Heliza Helmi, Diana Amir, Nora dan Irma Hasmie. Walaupun pada mulanya mereka nie bertudung bukanlah labuh seperti sekarang, tapi manusia kan. Dari sehari ke sehari pasti akan berubah ke cara yang lebih baik. Aku nak jugak macam nie. Mudah-mudahan :)










Gambar dan artikel nie semua aku dapat dari Mr. Google dan FB HelizaHelmi. Semoga artikel yang tak seberapa nie aku dapat kongsi dengan korang semua :)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

♥ IaNda diaNa ♥
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan