Selasa, 17 September 2013

PERGI TANPA ALASAN - HANI FAZUHA

Terbitan : Idea Kreatif Publication
Harga : RM 23.00

Kisah Rihana dan Hakim. Diaorang berdua nie ada sejarah masing-masing. Rihana pernah menjadi escort pada golongan atasan yang mana tugasnya hanyalah menemani mereka. Cukup sekadar menjadi teman bersembang dan bukannya hingga ke atas katil. Semua yang ingin mendapatkan khidmatnya perlulah setuju 100% dengan syarat yang diletakkan. Salah seorang pelanggannya adalah Hakim, anak muda yang ada segala-segalanya. Rupa, harta. Bagi Hakim, Rihana lain daripada perempuan-perempuan yang sering diusung ke sana sini selama ini. Kehilangan Rihana secara tiba-tiba buat hati Hakim semakin lain. Dan dia mula sedar, apa yang diinginkan pada Rihana bukanlah pada kecantikkan semata-mata. Rihana ibarat dos yang dapat menghilangkan segala keserabutan yang dialami.

Pertemuan kembali dengan Rihana buat Hakim bersungguh-sungguh untuk tawan hati itu kembali walaupun banyak perubahan yang telah berlaku pada Rihana. Rihana cuba untuk mengelakkan dirinya dari ada kaitan dengan Hakim kerana dia tahu jauh dalam hatinya, Hakim adalah lelaki yang sangat istimewa. Tentangan keluarga, kewujudan Nelly dan kehadiran Ridzwan, buat cerita cinta mereka mengundang pelbagai emosi.

Ok. Aku beli buku nie sebab baca komen mengatakan buku nie best. I nie jenis yang pantang kalau orang kata best. Bergegas lari ke kedai buku. Hehehehe... Aku tak banyak novel Kak Hani. Yang aku ada cuma Mengukir Bahagia, rasanya novel pertama dia dengan Alaf21. Aku suka cerita tu. Dan jujur aku pun bagitau, aku suka cerita nie jugak. Memang dekat bio Kak Hani pada helaian belakang buku, ada tertulis yang company Idea Kreatif Publication nie adalah company dia. Bagus kan mcm nie. Bertambah rezeki dia. Alhamdulilah
:)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....
 
♥ IaNda diaNa ♥ 

2 ulasan:

  1. As-salam..

    sinopsis yg menarik.. lepas baca review ni terus terasa nak cari dan baca novel tu..

    BalasPadam