Sabtu, 24 Mac 2012

CAHAYA DARI SANA

Hello Hai...:)

Sebenarnya nie semua gambar bunga api masa tahun baru hari tu. Baru sekarang sibuk nak letak kat sini dah kenapa? Hehehe... Gambar nie kitaorang ambik dari flyover dekat-dekat Ikano kalau aku tak silap. Kakak aku kata tu dah port wajib dia kalau nak tengok bunga api. Masa sampai memang dah bersusun-susun kereta kat tepi. Meriah jugaklah aku rasa. Semua nie dari phone kakak aku memandangkan phone aku dah 'mati'. Tak boleh nak on terus dah. Sangat sedih ok. Boleh nak hantar kedai, cumanya rasa macam tak ada masa. Nanti-nantilah kot. So, saksikanlah yer cahaya dari sana yang tak seberapa nie. Maklumlah, kami pakai phone yang canggih gila. Surelah gambar pun mantap yang amat ;)









Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

IaNda diaNa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan