Khamis, 15 Mac 2012

REDVELVET CUPCAKE (RC)


Hello Hai...:)

Pagi nie aku dapat rezeki. Dapat makan RC. Sebenarnya aku nie bukanlah hantu kek, cupcake dan seangkatan dengannya. Kalau makan pun, takat apa yang ada. Memang kalau habis, takdernya aku sibuk nak mencarik yang lain.

Banyak kali jugak aku dengar kakak & kawan aku citer pasal redvelvet nie. Dalam hati fikir jugak sedap sangat ker kan. Nak pegi carik kat kedai, memang aku malas. Maklumlah, bukan makanan kegemaran aku kan ;)

So, hari tu masa tengah belek-belek FB, nampaklah member opis dok upload gambar RC. Dia memang rajinlah masak-masak semua nie. Untuk makan sendiri. Ntah kenapa tetiba macam terasa-rasa kat tekak. Bermulalah 'acara' pujuk rayu bagai suruh dia jual kat aku. Dapat 1/2 buat tekak nie rasa sudahlah kan.

Pagi nie dia interkom aku suruh datang tempat dia. Yehhhhhhhhh!!!! Akhirnya dapat jugak aku tahu macam mana rasanyer RC nie. Aku nak beli tapi dia kasi jek. Alhamdulilah. Maybe redvelvet kek pun sama macam nie jugak kot rasanya. Tapi yang aku suka, sebab cheese atas topping tu. Sangat-sangat sedap. Thank's Mayna Saiful. Next time, bolehlah order ok :)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

♥ IaNda diaNa 

2 ulasan:

  1. tu ler. kan aku dah kata kek ni mmg sedap. tapi x percaya kunun...hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi suka gitu2 jerlah. Idaklah gila sesgt. Hehehe...

      Padam