Rabu, 15 Februari 2012

SECRET RECIPE

Hello Hai....:)

Time aku balik kampung, kalau kitaorang nak pegi 'ngeteh', sure tempat nie jadi port utama. Aku rasa sampai SR tu naik muak tengok muka kitaorang nie. Hehehe.... Bukan sebab fikir nak makan tempat mahal jek. Warung goreng pisang pun kitaorang layan. Cuma SR nie macam jadi tempat 'lepak-lepak' yang slalu dituju. Maybe sebab tempat yang selesa, nak borak pun santai jek and sebab ada makanan dan kek yang best.

So, aku 'jamulah' korang dengan makanan yang selalu kitaorang order kalau makan kat SR nie. Maybe sebab sedap kan, tu yang tiap kali datang sini, sure inilah yang dipesan.



Set Kids  - Nie order kalau ada yang bawak anak. Burger yang comel-comel.


 Prawn Macaroni With Cheese


 Speghetti Bolognaise (Chicken)


 Kopok yang tak pernah kitaorang abiskan


 Chicken Cordon Bleu


 Chicken Paramigiana


 Green Apple Kasturi & Iced Mocha


 Vanilla Milkshake


Chocolate Indulgence & Hazel Cheese
 

Update gambar makanan nie buat aku lapar pulak tengah malam + pepagi buta nie. Skrang waktu untuk tido yer Cik Diana. Bukan waktu untuk makan. Hehehe...

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....:)

♥ IaNda diaNa
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan