Sabtu, 25 Februari 2012

SEOUL GARDEN - STEAMBOAT AND GRILL

Hello Hai...:)

Semalam time lunch aku dengan kawan-kawan opis pegi makan kat Seoul Garden. Tak tahu apa yang menarik dan sedapnya kat sini. Cuma selalu bila lalu, sure ramai orang. So, nak tau best ker tak, cuba jerlah. Harga makan kat sini memang berbeza-beza. Hari biasa, hari cuti, tuk budak sekolah. Tapi yang pastinya semua ada ++.

Kalau tanya aku, bagi tekak nie rasa macam biasa jek. Nak kata sedap pun tak, tak sedap pun tak. Tengah-tengah lah senang cerita. Kat sini pilihan steamboat dan grill memang macam-macam. Contoh kalau part sotong tu, ada sotong kari lah, sotong tomyam lah, sotong garlic lah. Makanan yang sama tapi pelbagai rasa. Air pun banyak jenis. Biasa atau bergas. Aiskrim dah tentu ada. ABC, cendol. Ada jugak nasik goreng, mee dan nasik putih. Tapi serius aku cakap. Nasik goreng dia patern nasik goreng cina. Kalau bawak anak-anak, tak risaulah pedas.

Trylah tengok kat web diaorang nie kalau tergerak ati nak makan kat situ - Seoul Garden.

 Sekeping gambar cukuplah kan ;)

Mekasih sebab korang best sangat baca coretan aku nie. Jumpa dalam coretan aku lagi lepas nie.

Da....

♥ IaNda diaNa    
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan